RESULT SPM !

haha.
aku owg first amek result .
mule mule cuak jgk .
tp aku wt muke selambe .
ag pon time uh na cpt .
na g amek result si ameer pulak .
hehe . :)

mule mule na amek tuh aku da pesan kat cikgu .
jgn tunjuk .lipat ckit .sbb ramai sgt owg berkerumum kat aku.hahaha.
sume selok na tgk result aku .
then cikgu pon kasi la kat aku .
pastu aku terkejot dga cikgu ckp gni "tahniah iqlima , awk lulus sume .tadhe gagal !"
yea !
ape parok ase .
hahahahahaha
mne nye ta terkejot .
sej aku ley dpr E .
aku pk daa gagal .
sb aku jwb bodo bodo jeh .pas setengah jam exam kan aku teros kua .
pas dpt je .aku ta tnjuk kat owg .
aku bla .
bkn ta na tunjuk but cian la kat ameer tgu sorg kat lua .
dgn panas nye .
(owg ajak msok ta na .ngade !hahahaha)
happy parok aku.
ape yg aku target sume jd kenyataan .
haha . ;)

aku dpt 5credit , 2D n 1E .
sume lulus.tadhe gagal.
alhamdulillah laa.
aku ta minta lbey .
janji cukup makan kan ?
lgpon aku neh bkn dak bijak .
aku ngaku weh .
tlg jgn berlagak pandai laa .
nyampah aku tgk .
hahahaha

sekurang kurang nye lepas jgk la kan aku msok U .
ley smbong blaja balex .
itu harapan ayah aku n family .
aku ta na hampa kan deaowg .
skrg neh aku la satu satu nye harapan keluarga . ;)

hmm.
aku jeles ngn ameer !
sbb dea lebey bijok dri aku .
hahaha
dea dpt 2B+ 4C 2D 1G !
hahahha.
dea gagal lam akaun jela .
dea bkn minat sgt pon .
tp oke la result dea dri aku kan ?
kteowg ingat na amek jurusan yg same iaitu ICT .
aku minat sal computer computer neh .
dea lagi laa minat .
kat skola pon dea amek kos ICT jgk.
hehehe.

tadi aku mceg ngn uncle jeff.
bos ayah aku .
dea la pemberi semangat kat aku selain family aku n family tasha .
tanpa deaowg deaowg neh sume ta mungkin aku dpt result se'elok neh.
bape kali ntah dea ckp tahniah kat aku .
pnye la dea happy .
sblm neh dea ade ckp kat aku , "ema , sal duet utk you sambong study you ta payah risau .i da ckp ngn father you .sal duet i boley tanggung .tapi yg penting you blaja elok elok .dga cakap parents you .dpt kan keputusan cemerlang supaya parents you ta malu .bia la owg na cakap ape sal family you .tpi janji you wat the best .oke ?n yang penting i na you dpt sekurang kurang nye 5credit .dea pon mengharap sgt kat aku .

soo ,
skrg aku da bukti kan pd sume owg .
wlaupon aku neh bermasalah ,family aku bermasalah .
tapi aku boley wt yg terbaek .
ta cm dak dak kg yg laen .
ngutok aku sane sini .
ta suke aku .
tapi aku ta kesa .
sbb seterok terok aku ,aku ley wat . :)
ta mcm deaowg .
smpai skrg lepax lagi .
nyusah kan mak bapak .

tengs pada sume yg support aku selame neh .
aku syg korg sgt sgt .
ayah , ibu .
akak janji wat yg lebey baek lepas neh !
ta na hampa kan korg lagi .

* ayah , ibu , family , uncle jeff n aunty ezzy , family tasha . iloveyouall babe !

2 comments:

  1. congarate sygg . aq tau ka bleh wat . aq doakan ka berjaye . n ubah nasib keluarge ka k . aq rnduu ka sygg . ka lupe aq ke ima ? :(

    ReplyDelete