maen perang perang kt FB

perang status dgn mereka dkt fb . penat sgt . letih da na taip ni . arap lame ta update je . hee .
mereka adelah tasha , eca , pa'an katang , fikree , farehh , akhir skali muncul judin . haha
mcm mcm kami ckp . bertukar topik sokmo . haha . bermula dgn monster , kemudian ke wartawan , dan kemudian nye percintaan . haiihhhh . penat lyn korg tau . tp korg wt saya happy , sbb time tu saya sgt laa bosan . laki ? ade hal . tamo kacau :)
siap ade geng lg . zeus yg d ketuai oleh pa'an , dan anak buah nye farehh n fikree .
kemudian nye monster hades iaitu saya , tasha , eca dan judin . haha
act , monster sebenanye saya . gelaran adik pompuan saya kpd saya . jd telah merebek dan berjangkit kpd kpd mereka . dan tercetus nye peperangan . * wat sedapp belake :)
selepas perang , ade hok na g mkn , ade hok na isap rokok . yg hades ni isytiharkan mereka mng . sbb zeus blahh dlu . pastu ttbe muncul blik . perang jap , last last mengaku kalah dan masok geng hades . selok belake bdk bdk ni . sorry . mcm bdk ckit . tp ini laa kami lakukan kalau da terlalu bosan ! smpai pening sekali . ta tau na tgk wall yg mane se . last last sume out , p tdow . hanya tgl ima n pa'an je . maen selok selok .

ary da mule na ceroh . saya ta tido lagi . maaf laa blog saya ni membosankan . cume berkongsi ape yg d rase :) * korg mmg gempak laa !

No comments:

Post a Comment